piątek, 31 sierpnia 2012

Marriage series

Wszystkiego najlepszego

Tato, poznaj mojego męża

Kto to jest?

Psiak o imieniu Toni

Pobawmy się we fryzjera 

Wieczór strachu 

Jak powiedzieć kocham cię 

Bez kawy 

Najlepsze święta 

Pocałunek na szczęście 

Grypa 

Na miesiąc przed 

Rocznica 

Już nie najważniejsza 

Słodkie chwile

Zakład 

Zgubione i odnalezione

Ostrzeżenie

Obiad z rodzicami 

Kompan 

Zmiany 

Jak nie przepraszać 

Tymczasowe rodzicielstwo 

Probie 

Zabawa w golibrodę

Nocna wizyta

Jack 

Brak zaufania 

Ciastko? 

Sąsiad 

Technofobia

8 komentarzy:

  1. nie ma nowego rozdziału, a dzisiaj środa ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj czwartek i dalej nie ma ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opublikowałam na blogu informację, że w tym tygodniu MS nie będzie.

      Usuń
    2. Siemka! :-) przeczytałam wszystkie opowiadania na tym blogu i najbardziej przypadła mi do gustu marriage series :-)
      Możesz wstawić jakiś ''dramatyczny'' epizod coś w stylu odcinka ,,requiem'' ? To jest ten odcinek kiedy Tony ratuje Gibbsa z tonącego samochodu. Niekoniecznie Tony Gibbsa :-)
      Liczę że przemyślisz moją propozycję ;]
      Pozdrawiam, nanamine :-)

      Usuń
  3. będzie dziś nowy rozdział pytam z ciekawośći

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, chwilowo wstrzymuję tę serię. Szczegóły wyjaśnię w sobotę pod rozdziałem Heroiny.

      Usuń
  4. aha to szkoda no nic , ale i tak dzięki ze wogóle dodajesz , piszesz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. wrócisz do pisania ms bo niemoge już wytrzymać

    OdpowiedzUsuń